Sätra IF

Snösäsongens träningsdagar 2023/2024

Vintersäsongen är här och vi ser framemot att få träna tillsammans!

Träningsdagar vintersäsongen 2023/2024:

Träningssäsongen inleddes på barmark under vecka 45 då vi tillsammans laddade upp inför snösäsongen. Rolig utomhusträning som passar alla. Men from v 48 kan vi nu åka på snö och får tillsammans uppleva skidglädje varje vecka. Tänk på att ha rörliga kläder tex skalkläder och ha gärna med extra vantar då blöta varmar bli kalla och tråkiga.

Tisdagar kl 18.30: Träning för de äldre grupperna röd och svart grupp. Under snösäsongen varieras Skate och klassiskt mellan veckorna, Håll utkik på vår facebooksida.

Torsdagar kl 18.00-19,30: Skidlek för alla åldrar passar för alla barn, ungdomar och även föräldrar.

Håll koll på vår facebooksida Sätra IF för senaste nytt eller eventuella ändringar. (Vi har en köldgräns på -15grader då ställs träningen in)

Alla är varmt välkomna att träna med oss. Ta chansen och kom och prova, alltid gratis två gånger sen vill vi att ni blir medlem i vår förening. (Medlemsavgift 150kr/barn och år). Vi har även låneutrustning för både små och stora som vill prova på i samband med våra träningar, kom gärna i god tid för att hinna prova ut innan träningen börjar. Mer info om skidleken hittar du här... Pdf, 138.9 kB.

Varmt Välkomna

//Ledarna